Followers

Juara Lagu Ke-23

Last 18th January, I and others watched AJL di bilik tv.
Well that bight pukul 8 lagi aku da duduk depan tv, haha semangat gila :)

Ini adalam komen ku pasal nyanyian artis kat AJL tadi.
Haha aku kan juri terbuang :)


1.
Bukan Disini oleh Sofaz ; Biasa jea, tade surprise tapi okay la.

2.
Lagu Kita oleh Aizat ; Haa romantik sangat bila Aizat perform lagu ni. Tapi sayang sebab dia tak menang :(

3.
Dusta Berkalang oleh Aiman ; Kostum dia aneh tapi sedap juga dia nyanyi.

4.
Coba oleh Faizal Tahir ; Perh gila kagum tengok dia perform, suara power gilaa !

5.
Yang Pernah oleh Estranged ; Boley laa tapi suara Rich ta berapa nak clear lah.

6.
Doa Dalam Lagu oleh Heliza dan Zahid ; Makeup Heliza cun sangat ! Macam kawan aku Syafa :)

7.
Aku Stacy oleh Stacy ; Wow lagunya laju so aku tak suka, makeup dia best lah.

8.
Sampai Syurga oleh Faizal Tahir ; Gila kreatif siut and buat aku ternganga untuk 5 minit hehe.

9.
Hanya di Mercu oleh Ayu ; Aku tak suka la dia ni, entah kenapa, sampai sekarang tak puas hati sebab Shila tak menang dalam OIAM.

10.
Bila Nak Saksi oleh Spider ; biasa-biasa jugak macam Sofaz.

11.
Dingin oleh Ziana Zain ; Hehe suara tinggi gila, macam mana dia buat ea ?

12.
Persoalan Cinta oleh Farawahida ; Aku tak suka lagu ni, tak sedap tapi boleh menang pula kan.

13.
Lagu Untukmu oleh Meet Uncle Hussein ; Speechless :)

14.
Kalis Rindu oleh Elyana ; Cute gilaa macam Katy Perry.

Sekian sahaja komen ku hehe.
Dan tahniah buat Meet Uncle Hussein sebab berjaya menang AJL tahun ini.


Hidup Indie band ! ;)

No comments: