Followers

April Fool !


I'm Angry by Ketheen

Alahaii apa lah malang nasib aku kena teruk april fool tahun ni.
Boleh pulak laa orang tu begurau ngan aku pasal mati !

31 Mac 2009

Malam tu aku taley tidur.
Maybe sebab beberapa hari ni aku asyik tidur lambat so bila nak tidur awal da taley tidur pulee.
Aku pun ambil handset text sorang member aku ni.
Aku cakap la aku taley tidur.
Then dia reply, kejap kejap.
Maybe ada hal so aku tunggu la dia text balik.
Tapi tunggu punya tunggu tak text text, aku pun tertidur la.

1 April 2009

Macam biasa aku bangun je mesti tengok handset kot kot ada text kan.
Mula-mula aku tengok handset Maxis aku, member aku tu reply text aku yang malam tadi.
Dia reply dia baru accident and ada kat hospital skang then mintak halal makan minum lah pe lah kan.
Aku masa tu baru bangun tidur so macam mamai la.
Aneh gak dia text camtu then aku tengok handset Celcom lak, ada text dari nombor dia jugak.
Text tu tulis yang member aku ni dah mati accident malam tadi.
Aku pun terkejut la, elok-elok nak bangun lambat sikit pagi tu terus taley tidur.
Pergi mandi pun macam tak basah je, jalan pergi kelas pun macam tade arah tujuan je.
Seriously aku blur gila time tu !

Pastu aku text bf adik aku, dia kenal jugak la member aku ni.
Aku tanya ada ke dengar cerita budak tu da mati tapi dia tatao pape.
Tanye adik aku pun dia tatao pape jugak.

Menangis jugak la aku pagi tu kat kelas.
Tetiba masa kat kelas, Fath cakap entah-entah aku kena april fool.
Masa tu aku baru tersedar yang hari ni 1 April.
Tak lama lepas tu, ada text dari member aku tu, dia cakap hoi.

Aku terdiam kejap.
Sah-sah aku di april fool kan.
Bangang nye Faiz.

No comments: