Followers

bad misunderstanding


emm kesalahfahaman. [ betol x aku gune imbuhan? haha ]

terok gak en kalo kite terlibat dlm salah faham ny?
tp byase la kan. manusie.
pe yg aku cube sampaikan ny?
tah la.hahahaha.

nope la. aku rse aku da terlibat dalam 1 salah faham.
or senang cakap, 1 situasi yang melibatkan :
ramai owg + cite yang bercampur aduk + ketidakserasian = pemulauan + kebencian yg semakin meluap luap.
phm? agak serabot la en. =D

sebenarnye, sume ny bermula dr ketidakserasian antara kami.ewahh~ [ xreti aa nak cite siyez2. =p ]
ppe pon sume ny start dr aku gak.bukan org laen.
then bile da banyak mulot yg bercakap, citer asal pon jadi palsu lah.
byase la tu kan.

tp tu la. ia nye bermula dr aku tp kesannye kene kat owg laen.
siyezly, aku rase bersalah cgt2 kat owg tersebot.
mungkin da terlambat nak menyatakan kebenaran.
tp ny je la yg mampu aku wat buat mase skunk.

aku harap kowg letakkan sume kesalahan atas bahu aku.
bukan org laen.
aku da xkesa kowg nk benci aku sampai mati.
asalkan xde owg yang terluke n saket aty sbb aku.
aku tau kalo bkn sbb pangai aku bende ny xkan jd.
then, put the blame on me. [ cm lagu akon kan kan kan ? hehe ]

dah la.
lapar.
=DDD

No comments: