Followers

My First AD Day !

Haha agak excited la kan aku hari Rabu lepas.
Em macam da lambat sangat nak cerita.
Tapi lantak laa, blog aku hehe ;D

Last Wednesday, ada Anugerah Dekan for civil students.
Actually kan, aku ingat hari Rabu tu ada meeting pasal pertukaran campus
Sebab satu hari class kitorang cancel.
Pastu cam ada gosip gosip yang kitorang dak civil kena tukar campus ke Johor.
Tapi bila pergi, rupanya ada AD, aneh gak laa.

Wartawan TV4 : Apakah perasaan anda ketika menghadiri hari kecemerlangan di UiTM untuk kali pertama?
Tyra : Wahaha saya rasa sungguh gembira sebab akhirnya dapat juga saya naik ke pentas untuk terima sijil dari our dean. :D

Sorry tetibe ada temu ramah wartawan lak wawawa~

Memang best hari tu lagi-lagi agak ramai dak kelas aku yang dapat dekan last sem.
Tahniah korang ! :D

Tapi semua ni lebih bermakna kalau aku mampu naik ke pentas tu lagi every sem.
Insyaallah. :)


Tengok la sijil kami ngeh3.

No comments: