Followers

chubby & workout - hate it

cuti sem yg lame & membosankan.
membuatkan aktiviti harian aku kt campus bertuka bile di rumah.
kalo kat campus ; aku slalu kelaparan [ya aku mang kedekut even utk beli makanan ;)]
tp kat rumah plak ; setiap mase aku kekenyangan. [ya mak aku masak mang sedapp ! ]

dan disebabkan kejutan budaye, eh bukan. [kejutan pe ea ?]
pipi ku sudah membesar & menjadi lbey chubby dr byase !

seperti pipi tupai ny. ohh mungkin lbey besar =D

bukan sje pipi kuh, tetapi bahagian laen jugakk ! [harap maklum hee]
tp naseb baik aku maseh ley pkai skinny jeans kesayangan ku. huhuhuhu.

em mungkin aku patut do some workout.
to get my shape back.
huh aku sangat membenci workout & sports.
kalo window shoping ley la haha [ tu pon 1 jenis senaman kaki en ?]


meoww jom teman aku workout, ea ?

ohh yea dyba, akk pinjam kasot ko aw !
thx ! =DD

No comments: