Followers

demam3hari


urgh x suke nye.
da lame aku x demam sebegini lama.
aku xtau la pe punca demam ny.
sebab biasenye aku demam sebab tonsil aku bengkak.
tp kali ny xde pon.

ary rabu x silap aku start demam.
ary khamis aku g unit kesihatan (UK),
check doc kte aku x demam ; maybe mse tu aku pegi pagi.
then die bg la surat mc.
ya surat mc pertama ku selama 3 sem di sini ! ;


hahaha agak batak yea :)

dan aku dapat ubat yg sangat banyakk :( ;


macam sakit kronik en ?

balik je from UK, aku tido la
bangon je weyy x macam panas gile lak badan aku en.
da ley jerang air owh.
hishh x suke x suke !

ary ni ( jumaat ) demam lagi.
aku g UK lagi amek mc, xnak g kesat petang ny.
da la doc yg same hehe.
da dapat mc, bantai tdo ag pas makan ubat.

skunk ny da cam oke ckt.
xtaw aa malam nti cmne.

tp ade 1 bende yg aku x suke mse demam ny ;
makan pape pon x sedap !
lalu, aku sentiasa kelaparan sebab x lalu makan :(
p/s : tggu entry baru pas aku da sehat t k ;)

No comments: