Followers

saturday

8august2009

pagi ag kene bangon,
kene g sport comp,
ade perasmian FESKEM.
nasib baik aku x demam lagi pagi ny.
alhamdulillah :)

pas perasmian,
ade senam tari.
haha sumpa kelaka dan bosan.
ny ade gamba sikit hee ;


semangat merah bahaha ;DD

petangnye, kua g kangar ramai ramai.
g naek 'roller coaster perlis ' :)
bas lahh ; bas yg sangat penuh.


sesak sesakkk !

aku kua pon ngan 1 tujuan ;
g wat checkup kat klinik swasta.
UK cam xley dipercayai haha.
tp sampai kangar sume klinik x cam penuh.
nape sume owg nak sakit hari ni ?

pas mam, g mayap 1 the store.
ya sangat bosan.
aku timbang berat ; 39 kg. lol ?


aku && mira amek kesempatan


aku balik dulu naik bas sowg sowg.
yg laen dok mayap lagi.
aku x tau ape yg dowg cari kat kangar tu.

sampai kolej,
makan ubat lepas semayang.
haihh sangat mengantuk pas makan ubat batuk.
dan tido x cukup menyebabkan aku pening sampai ke malam.

malam nye g dewan baru ngan fath
tengok festival joget asli ; FEJA
agak terhibur aku di situ.

dan ary sabtu berakhir begitu saja.

No comments: