Followers

a word ; ily

agak aneh juga beberapa hari ni
aku macam asek nak sebut word ny ;
" i love youu "
jangan salah faham.
entry ni belum habis lagi okie haha.

tak tau la kenape
secara jujurnya aku xsuka ucap word ny
bg aku ianya terlalu peribadi mungkin
pengaruh sikap yg suka berahsia agaknye haha

tp beberapa menjak ni
lidah aku ny macam asek meronta nak meluahkannya
bukan hanye kepade cuib
tetapi kepade kawan aku yg lain
bila hati aku rase resah semacam
pasti akan reda bile aku ucapkan word tu


mengapa ea ?

'mungkin meluahkan itu lebih baik daripada menyimpannya sendiri'

mungkin juga aku suke melihat senyuman mereka bila word ini diucapkan :))

i love youuuu !!
[ khas utk cuib mak abah dyba adin naim nadia ainsofi tieya jieha k.dayah k.che bami abid aizee kya jue kedeq tyqa kem fath asma fara mira ainteja ainmayang friza teha achik && kawan kawan yg lain !! ]

huh puas hati aku hahaha ;DD

1 comment:

aida said...

i love u tOo tyra..
syg kaw sgt5 taw!!
mmmuaahhhh....x!!!!!