Followers

balik raya !

hahaha ya ya sangat excited owh
malam ny aku balek kl :D
awal sangat ? mang laa ary kames lecturer da tamaw wat kelas hee

siang tadi, da ramai yg x datang kelas.
classmate aku majoriti balik ary ny.
sumpaa dalam kelas tade semangat langsung hehe
otak da sampai kat rumah, jasad je still ade kat perlis hell ini ;)

ohh yaa post kali ni just mao inform
maybe takkan ade post sepanjang cuti raya ny
sebab broadband kat rumah suda tiadaa ;(
dan aku sangat x suke lepak di cc uptown.
maybe blog akan diupdate selepas aku balik ke campus.

oleh itu para readers semua ;
jangan rindu bebelan saia okie ? seminggu x lame heee.
besedia laa membace entry yg bejutajuta pas cuti nti :))
mungkin myspace juga x di on nanti :((
dan yg penting : sape x puasa penuh taley raye !
tengok cam saia, puasa penuh tao ? ;) (padahal da raye dulu hahaha)

okie semua

weaa tak rase aku posing cam pelik ke ? hahaha. muke sume excited maw balik :)


selamat menyambut hari raya ! maap zahir && batin :D
16september2009 : 5.36pm

No comments: