Followers

EAP

first day final.
paper English for Academic Proposes (BEL311)
tatao la na kate senang ke susa.
sebab mse jawab paper ny, aty aku ta tenang langsung.
fikir na keluar hall awal jep.
and yes aku keluar setengah jam awal.
kenapa ? haha.

sebelum exam pagi tadi, fara tanya aku.
"tyra, kaw oke ke ?"
"oke je, kenapa ?"
"mata kaw nampak sembab owh."
lol nampak sangat ke ?
sia sia aku pretend cam tade masalah. haha.

sebagai penutup utk subjek bel,
aku tgok movie petangnya ; the perfect man.
seronok bila memikirkan da tade subjek english lepas ni :)
tapi muet belum buat lagi, waaaaa !

petangnya, lepak kat dining ngan ain && teha.
tejumpa fara && mira baru balik dr kangar.
fara tegur lagi sekali.
"tyra kaw da kurus"
"eahh ? ane ade owh "
"yeaa nampak sangat, ta settle lg masalah ?"
maaf syg, ianya ta dapat di settle kan.
rupanya dowg da tao cite sebenanye haha.

ketembaman aku da bekurang ?
yeehaa ! ;D


30october2009

2 comments:

haniey said...

tyra.. naper kau weyh?? besa sangat ke problem tuh? shian ko weyh.. every entry ko nampak ko ader masalah .. saba ye sayangss :)

tyratyra said...

haniey ; tatao la besa ke ta tp aku taley na control sume masalah aku. lao 1 mungkin ley lagi. lebey dr 1 ? haih mang merana sangat. dan blog aku la jd mangsa haha ;)