Followers

care

td abah ku call.

abah : da makan da ?

aku : lum ag, hehe.

abah : nape ta makan lagi ? kul bape da ny ?

aku : akk makan petang je bah.

abah : aik kenapa pulak ?

aku : saving hehe.

abah : eh kenapa duet da tade ke ?

aku : ade tp kene save la sbb cukup cukup sampai jumaat ny.

abah : laa jangan la tahan makan nanti kene gastrik kang.

aku : tade nye, akk en kuat hahaha.

abah : abah tao anak abah kuat makan, nnti abah masuk kan duet.

aku : ehh ta payah la bah akk biasa da cmni.


lagi pe tah aku da lupe.

pe yg aku na sampaikan disini,

abah aku sungguh caring :)

lagi lagi perkara yg melibatkan perut anaknya yg besaa ny haha.


dah abis call, abah aku msg lagi sejam pastu.


abah : aba da masuk kan duet.

aku : laa abah ny, timekasih abah :)

abah : nanti pegi makan.

aku : tanakk hahaha.


yea, aku mang anak yg degil hahaha.


gamba raya taun lepas :p

10november2009

No comments: