Followers

DatangBalik dan Cakap Tanya

tajuk cam aneh aneh en.
tp ianya mang aneh.
aku rasa dua orang adik aku ny ade masalah
dlm menggunakan perkataan yg betul ketika bercakap.
kengkadang dalam sms pun macam tu.
amendenyaaa ? haha.

Datang && Balik
di suatu petang ;
mak aku goreng popia.
sedap babe ta tipu.
aku makan sampai kenyang then tdo sampai maghrib hahaha.
oke da lari tajuk ny ^^
mak aku suruh dba msg abah aku yg nga keje.
swoh die balik minum petang depan tv.
dba pun amek ncet aku n msg abah.
aku pun bce la pe msg yg die anta td.

lol, sumpa aku tegelak telompat lompat kott ;D
mak aku pun tegelak bile bce msg yg dba anta td.
" abah meh le DATANG uma. mak masak popia owh. . ."
bole detect ta pe yg pelik kat msg tu ?
sepatutnya " abah meh le BALIK uma. . ." !
hadoyyy tolong aa dba, ko na spm kottt !
pastu mak pun bukak cerita mse dba kecik dlu skola renda,
bile die balik dr skola jep, mesti die jerit camni ;
" makk dba da DATANG ~ "
bhahahaha weaa BALIK la lol !
haduhh adik aku ;DDD


Cakap && Tanya
yg ni kes adik laki aku lak, act dba pun sama.
di suatu hari ;
aku ngan mak aku dok besembang dalam bilik.
mak aku cte cte laa sal die kecik dlu.
then ade la terkutuk makcik aku haha.
adin yg time uw pun join denga mak aku becerita,
terus cakap camni ;
" ee mak kutuk mak andak, nanti adin TANYA die. . ."
lol ape tu ? hahaha. gelak lagi hahahahaha.

sepatutnya " ee mak kutuk mak andak, nanti adin CAKAP kat die. . ."
aduhh adik aku lagi sorang ;DDD

ea macam kene wat tusyen bhs melayu je utk adik adik aku ny ?
hahahaha. seronok aku membahan dowg ;))



alahaii adik adik ku ini :)

24november2009

No comments: