Followers

sejuk

aku ta tao la pulak
skg ny nga musim hujan kat utara m'sia.
semalam hujan dari pagi sampai malam.
cardigan jadi peneman setia aku hari ni.
sumpaa sejuk.

act tade pape bahan na di post kan di sini.
sajaa menghilangkan torsion di otak dan tangan
sebab belajaa solid mech untuk exam esok.
rajin kan saia ? hahaha.
terpaksa lah babe ;(

ramai kawan kawan yg tekejut ngan ape yg menimpa hidup aku skg.
terima je lahh, aku pun nga mencuba ny huhu. ;)

agak agak aku dapat ke ta ea kolej sem depan.
lao ta dapat mamposs la kene cari rumah sewa.
stiker aktiviti yg anta hari tu ta cukup.
weaa sem ny bz laa ane sempat g join aktiviti. ngeng. :((
clsmate aku yg laki ramai jd nR sem depan.
dowg kate rumah da tade daa, mamposssss.
hope dapat la kolej.
saia cintaa kolej siding !
bodek hehe :DD

pehal mengarut sal kolej ny ?
dah dah aku na cont belajaa.
haihh solid,
dulu aku suka kaw, tp skg cm na benci lak.

aku rasa skg aku taley tengok nombor 7.
tatao kenapa, rasa pelik. (?)


7november2009

1 comment:

Nawal said...

skunk nga musim hujan ea??
ptt r asik ujan jep..
nk bsuh bju pown ssh..
huhu..