Followers

sobsob

hahaha merayap lagi :)
kali ny juz g one utama.

tada duet mao mayap jauh jauh ;))


semalam azwan call aku.

duet jpa die da masuk.

bile aku check akaun aku, tada pun ???

bengang sekejap -.-


hari ny mayap bertiga ;

aku dyba && fizi
, member si fara clsmate aku.

hah fara jangan wat gosip oke ?

sekeh karang haha.




sesampai je ou, kami terus g gsc pilih movie.
las las tgok Christmas Coral.

haha sengal laa cite tu, aku asek tesentak jep.

yg si fizi kat sebelah asekk gelakkan aku owh.

geram tul ngan dak uw huhu.


pastu g Big Apple, donut nye menarik owh ! ;D

then lepak KFC lak isi perut.

dah jalan jalan balik laa.


ea aku geram ny.

nape jpa aku ta masuk lagi ?

aku punye laa tada duet ny.

farhan mintak tolong belikan tiket train

tapi aku taley tolong sbb tada duet mao g kL.

sobsobsobsob.


19november2009

No comments: