Followers

welcome to Banting

hahaha tajuk entry taley blaa ;)
hari ny bangun agak lambat jugak
sebab malam td kul 3 kott baru ley tdo.
dan kesannya, badan aku ta bape na sehat rini.
tapi bila denga jep mak abah aku na kua g banting beli kepek,
aku terus bersemangat waja g mandi na ikot dowg hahaha.

sampai banting jep, terus g the store jumpe cuib.
da lama ta jumpa, dia sangat cumil :)
puas hati dapat tarik rambut dia hahaha.
pastu kitowg bejalan jauh carik kedai mamak
memasing tada duet mao makan kfc mcd la bagai
jd mamak adalah penyelesaian terbaekk ;)

lama jugak la lepak kat situ
wat kedai mamak uw cam uma sendiri haha.
then datang la adli && dad.
maka makin lama la kami di situ huhu.

then kitowg behijrah ke tempat yg lbey sejuk ; kfc.
duduk di situ sampai rasa na temuntah sbb bosan.
na bejalan panas pulak n tatao da na g ane.
las las dok je situ sampai kul 5.

sangat kesian kat cuib sebab dia sakit mata.
act family dia sume da kene, die jep baru kene td.
tape tape, kai ubat sampai baek oke ? ;)
tulaa owg da suruh tuka wallpaper ncet uw,
kurangkan tdo, dan potong rambut hahaha.

cantik kan dia kai spek aku ? ;DD


si sakit mata dan si sakit badan
hahaha :))

ta saba mao tengok Twilight New Moon !
lari topik kott ?
ea ketembaman suda melampao !

25november2009

No comments: