Followers

boross

.Cousins Day Out.
kahkah tade kott pekataan tu ?
lantak lahh yg pasti aku na cite hee.
hari ni keluar berempat ngan csen csen aku.


dba naim aku tieya.

ke mana lagi kan ? hahahaha.
sumpa aku shopping sakan hari ni.
haha dah lama ta shopping gegila untuk diri sendiri ny.

cm adek aku ckp,
"da lame kaw ta shopping en, ye aa aku tgok bile kaw kua je mesti ta beli ppe sgt".

yeh ? tape aku anggap itu satu pujian :)


makan makan makan :)

rsenye banyak jugak duit aku habis rini.
nah list ;
kasut : rm40
cardigan (3helai) : rm30
shawl (2 helai) : rm20
necklace : rm10
selipar : rm11
tu je kott.
ni ta masuk kos makan & tambang.
dan duit yg dyba pinjam.
fuhhh.

boros ?
terimakasih :)


act banyakk ag gamba. tp letak ni cukuplah kan ? hehe.

26disember2009

No comments: