Followers

degree

hai semua :)
hari ni, jejak kaki ke ou lagik.
seronok jugak sebab puas shopping rini.
kenapa ?
orang ta ramai dahh
kan esok da na christmas.
then sale ta macam banyak pulakkk kehkeh.

balik rumah kul 9 malam cmtu.
mak abah tade balik kampung amek addin.
then tinggal lah berdua ngan dyba.




pe yg aku beli ?
nah list.

tshirt Applemints : rm30
tshirt Chic Avenue : rm15
tshirt Tized : rm25

ouh tepakse list kan.
baru lah aku tao ke mane duit aku hilang.
hahahaha.
act aku agak pening skang.
td asma call aku, result apply degree da kua.
aku rasa classmates aku yg apply sume dapat.

info sal tawaran uw ;
Program : EC220 ; Sarjana Muda Kejuruteraan Awam

Kampus : UiTM Bukit Mertajam


and now aku tatao na accept ke ta tawaran tuh.
ada banyakk sebab skang ;

1. degree ta senang cam diploma, takut taley bawak.

2. lao aku g degree, jpa aku kene tarik and ptptn aku da batalkan.

3. kene la plak carik rumah sewa kat penang uw.


tp ade gak kebaikan g degree ny ;
1. ley cepatkan masa pengajian 1 hingga 2 sem.
2. dapat merasa duk uma sewa huahua.
3. dengarnya next setahun kami akan ditukakan ke campus Shah Alam.

wea.
tao serabut tak ?
menyesal lak apply ouh.
hehe.

pe pendapat korg ?
;

24disember2009

6 comments:

Nadhirah Shamsuddin said...

kak tyra
wat smyg istikharah
2 terbek
;)

Nawal Atifah said...

owh..
klu ko g dgree jpa kne tarik balik??
bestu kne bya blek bnyk ne??
then klu cmtu kne apply schlrship bwu r??

tyratyra said...

nad ; oke dek :)

nawal ; tah tatao aa plak. act aku ta cal ag jpa tnye sal ny. ni sbb mse dpt surat jpa lu, lao tuka campus n cos kene tarik. nak kene cal jpa ah. duhh malas kott hehe.

dylli said...

tayah la p .
moh kita sama2 abehkan hayat kat arau tuh .
hahahahahaha .

tyratyra said...

dylli ; eh bukan kaw g ke ?
tanak aku arau da aa ta bes hahaha. yg penting skg dapat pindah shah alam ouh hee.

Pipit@Mr Money said...

macam nak g jer??