Followers

mengadu

hye semua.
da lama rasanye ta mengadu kat blog cumil ni :)
masalah ? tade pun.

dah lama aku ta rase bahagia.
sampai lahh di suatu malam.
saat yang aku tunggu sejak dua bulan lepas
jadi kenyataan akhirnya. :)

ape yang terjadi ?
ianya sesuatu yang mengembirakan, sudah tentu lah.
tapi, entah la yea.
tana pk banyak.
aku rasa aku patut bersyukur.
walaupun ianya terjadi hanya satu malam sajaa.

tengok la aku senyum :

weaa ta ikhlas la ! g sorok muka bawah meja ! ;p

aku rase cam ade yang ta kena ngan diri sendiri bpe hari ni.
aku ta lalu makan.
aneh bunyi nya kan hehe.
tp bila dapat makan, sebanyak yg bole aku telan.
itu normal kan ?
harap harap lah haha ;)

lagi na mengadu ape ea haha.
ta saba na g reunion ahad depan.
tp aku na warning someone ;
" wea lao u ta datang i pun ta datang. fulstop "
ape ni main ugut ugut lak ?
saje. busan lahh. hahaha.

aku sedar sesuatu kenyataan.
aku perlukan kawan lebih daripada seorang kekasih.
hope kita dapat berkawan selamanya.
:)

cukuplah setakat ny.
batery lappy da na abis.
malas mao cas haha.
ily. semua. ;)


14disember2009

No comments: