Followers

New Moon

merayap lagii :)
hari ny keluar berlima ;
aku dyba adli cuib && dad.
plan tebesar ; tengok New Moon ! ;DD

kitowg ke ts lagi hari ny.
mang da tade tempat lain hehehe.
memula g beli tiket wayang lu.
then g mcd isi perut ;)
tepat 2.25pm masuk panggung hehe.
ceritanya sangat sangat besh weaa !
tp ending sangat menyakitkan hati ;(
agak bengang di situ.
habis wayang, merayap patahkan kaki.
kul 7 cmtu aku gerak balik rumah.

hwaaa penat babe sumpa ta tipu.
penat kan ape ?
penat kene buli haha.
geram kott.
aku ag tua dr dowg tp kenapa aku yg asek kene buli ?
adakah sebab aku pendek dan cumil ?
terimakasih hahaha ;D

proses pembulian :


saba saba.

para pembuli setia :


muke je ncem tp kuat membuli sobsob ;(

adek adek mengada :


hahahaha ;D

sebelum balik :

bediri pun da ta betul huuu.

gembira, tp sedih jua akhirnya. :)
heee :D

duhh na tunggu Twiight Eclipse ta macam lame lagi pulakkk !

1disember2009






3 comments:

Pipit@Mr Money said...

best x twillight new moon tu? gtaw sipnopsis ckit?

tyratyra said...

pipit ; bes gile gile la wea ! hahaha. duh malas na taip. g aa carik review cte uw kat ane ane. kate da ade broadband. hehehhee.

Pipit@Mr Money said...

ceh, makin maju makin malas... hampeh.... aku baru beli biku twillight yg last skali tu.... huhuhu....