Followers

2010

byebye 2009, aku takan lupakan kaw :)
ehh, hai 2010. bile kaw sampai ? jemputlaa masuk :))


sekejap sajaa rasanya

2009 dah pun tinggalkan kita semuaa.

yeap, tahun yang penuh beerti.

pelbagai peristiwa besh && teruk terjadi dalam hidup aku

sepanjang 2009 ny.


.antara yg amat terkesan dalam 2009.

jatuh motor. siut sungguhh ;(
modul kedua di uitm.
camp kembara yg sumpa penat gilaa babeng.
picnic di bukit air. ouhh miss dat moment !
kene tipu terukk mase
april fool. ngeng sungguh.
first time g
anugerah dekan :)
jumpa balik member
childhood aku.
result sem dua aku yg sangat ta logik kehkeh.
reunion delta yg sangatt terbaek !
ahha yg ini indah :
taken by him :)
our
first date ever :)
tiba jua
tahun kedua aku di uitm perlis.
penularan
h1n1 sampaii tepaksa dicutikan dr kuliah.
berkenalan dengan
Creative Stone Plus saia heheh.
date
terbahagiaa :))
first time dapat
mc kat uitm ouh hahaha.
harijadi yg bosann huh.
terima tawaran
biasiswa jpa :D
shawling for a first time kahkah.
most memorable
aidilfitri :)
first time
dia datang beraya di rumah :)
first time
aku datang beraya rumah dia :)
projek ECM yg sangat menyusahkann.

hubungan kami
berakhir ;((
duet
jpa da masuk oyehhh.
rebond rambut babe kahkah.
own a
celcom broadband. lets broad !!
finally,
Twilight New Moon keluaa panggung !
bertemu
guardian angel tesayang :)
penerimaan tawaran sambung
degree di uitm penang.
*sila klik link utk post setiap list*


haha yea terlalu banyak yg perkara

yg hendak aku kenang sepanjang 2009.

tp semua itu tinggal kenangan

dan aku akan terus mencipta kenangan baru

sepanjang tahun 2010 ini pulaa.


selamat tahun baru semua !!


taya susasusa g celebrate tahun baru kat memane.

sbb aku still ley tengok bunga api

pd malam tahun baru di belakang rumah.

hahaha jimat kan ?

sudah semestinyaa ;))


1januari2010

No comments: