Followers

Avatar

hai :)
post kedua untuk hari ini.
disebabkan kami bosan sangat stay kat kolej,
kami plan na tengok wayang.
dalam hati ; semangat na tengok Avatar hahaha.
yea aku tao cerita tu da bekurun dahh.
tp aku still ta tengok ag
sebab ade orang tu ta ajak aku tengok Avatar ngan dia ritu.
kehkeh ;))

okeh, kul 12 kami begerak ke Sunway Carnival Mall Seberang Prai.
ta jauh pun dr campus, rm2 jea tambang.
sesampai jea terus g cinema beli tiket.
fuhhh nasib baik Avatar ada lagi :)))

sementara tunggu Avatar kul 2.40pm,
kami merayap lahh dulu macam biasa.
aku agak pelik ngan mall kat Penang nih.
lengangg ya amat !
mana semua orang ??
nah gamba sket hehe :



tepat 2.40pm, aku pun menuju ke cinema dengan penuh semangat haha.
sumpaa la wea.
cerita nya sangat sangat sangat best !
10 from 5 star !! ;DD


avatar terbaekkk !

dah la penat ouh.
byebye ;)

8januari2010

No comments: