Followers

banjir

hai.
hari yang panjang.

class start kul 11.
tapi aku kua awal,
g pentadbiran amek surat.
act aku ngan asma plan mao ponteng class kul 11 uw.
tapi, ha ha rasa cam ta sedap hati pulak. ;p

next class, kul 2.30.
class ganti statics.
aku pun ngan semangat g class.
sebab kat blok mekanikal en hahaha.
skali, rupanya class di cancel kan.
doii, penat tahu ?

disebabkan kami ada class kul 4 nanti,
macam malas na balik kolej.
so kitorg lepak kat laman siswa.
pergh, seronok ouh cuci mata kat sini :))
nga lepak lepak, tejumpa nabila *dak bilik sebelah*.
then lepak ngan dea sambil teman dea wat kerja.
tiba tibaa,
aku ternampak someone.
capikk ! ;DDD
*whoa da bape ary ta nampak dea*
dah la dea duduk kat meja sebelah kitorg !
boley bayangkan tak reaksi aku masa tu ?
hahaha sumpa terlebey gatal ;)

dah kul 4, g class programming.
habis class kul 5 camtu.
tapi taley na balik kolej,
sebab hujan saaaangat lebat.
na kul 6 hujan ta stop gak,
kami redah je la lari balik kolej.
makk, habis basah ;(

pas da beli nasik ayam kat cafe,
naiklah bilik ngan penat dan lapaa.
masuk je bilik en, YA ALLAH !
kitorg lupa tutup tingkap sebelum g class td !
habis basah bilik !!

phew.
penat.
malam ada lab geology lak.
shit betul.

26januari2010

No comments: