Followers

bye arau

hari ni aku ke Arau dengan sepupu aku.
watpe ?
amek barang aku kat uitm lahh hehe.
lepas pulangkan kunci kat pejabat teja,
terus masuk stor na amek beg sume.

ya allah.
ley ta aku cakap
stor ny ag teruk dr sangkar tikus ?
sumpaa semaaaak !
hanye mampu bersabar mengangkut barang dalam kesemakan tuh.

settle je sumbat barang dalam kereta,
kitorg begerak ke Padang Besar.
okayy aku mengaku
walaopun da setahun lebey aku menetap kat Perlis
aku ta penah langsung g Padang Besar kahkah.
td sampai jea sana agak jakun haha.
tp tempat tuh lebey kurang cam Nilai 3 kott.
aku beli pe yg patut utk rumah baru :)

sampai rumah hampir kul 9.
kemas kemas barang dan blogging.

wea, boadband aku wat hal lah.
line celcom problem or sbb aku ta bayar bil ?
wea celcom ! kaw ta bg aku ag bil nye so cmne aku na bayaa ?

esok ; daftar degree di uitm pulau pinang ;)

2januari2010

No comments: