Followers

club

haii :)
hari ni ada 1 class jea, tu pun kul 2.

so mesti korg ley agak aku bangun kul bpe en.

;DD


after class autocad,

kitorg merayauu kat laman perdana.

ada apa ?

hari ni hari persatuan uitm penang.

so semua persatuan bukak gerai la cari ahli baru.


aku merayap laa dengan syafiqah && atikah.

sambil mencuci mata okayy. penting tu. ;D


aku daftar 3 club kott.

first club cm cives tp kat cni dipanggil pces kot.


second, join gpms. haha aku ta minat pun club cmni.

na dijadikan cerita, ada mamat ni dok jaga counter.

nampak kitorg lalu, dia pun dok explain panjang lebar.

aku ta dengar pun pe dia cakap
sebab aku sebok memandang muka dia yg sumpaa ncem !

hahahaha. oke aku tao ini ta baik. ;))

then aku pun join la club ni ngan relanyaa ;D


third, kelab muzik kot namanya.

haha yea aku mengaku mang aku ta pndai main pape instrument.

tp club ni ada wat class tok blaja main gitar, keyboard ngan drum kott.

so aku pun join laa ngan excitednye.

then ley pulak aku tejumpa senior aku mse skola dlu, bino, kat counter club tuh.

hahahaha.


seronok petang ni :)

sebab baru skg aku bepeluang becakap ngan dak uitm sini.

lao ta becakap ngan dak class jea la haha.

tp penat la sebab kena explain kat dorg
pasal penerapan degree tu hehe.

then balik kolej,

tejumpa mmber lama aku, balqis, kat dining.

eh ramai lak aku jumpa rini en ?


13januari2010

No comments: