Followers

hola

hello :)
okay okay
sebenarnya aku ada banyakk assignment mao disiapkan.
tapi entah kenapa aku berblogging lak kahkah.

pagi tadi kul 10 da abis class.
sumpa bosan.
dah la ta jumpa capik !
rindu doe na tengok muka cute dea ;((

oke lupa sal capik.
korang tao ta, cinta hati aku da rosak ;(
mp3 aku lahhhh.
siut betul lah, rosak kenapa entah.
tao tao jea da taley on. hmmm.

rasa macam mahu keluar dr kandang ni.
tapi assignment membantutkan niat suci aku.
kondisi duit juga bersubahat ta bagi aku keluar.

hari ni dah 22 haribulan.
kenapa jpa aku ta masuk masuk lagi nii ?
aku na beli kasut, jeans dan baju baruuu.
dan merancang untuk memotong rambut.
juga handphone baru :)
*lao bab menghabiskan duet aku mang nombor satu*

dah la, nanti update lagi lao ada pape.
bosan laaaaa wey.
nak tidur lah.

22januari2010

No comments: