Followers

Juara Lagu

haii :)
malam ni dihabiskan dengan menghadap tv.
tengok Juara Lagu lahh ;)
nasib baik bilik tv da ta dikunci.
lao ta, aku pecah kan pintu bilik uw kahkah.
bajet kuatt ;pp

oke macam biasa lah,
aku jadi juri yg ta sempat dijemput.
hahahaha ;D
nah amek kumen aku lak hehe.

Aurora by Estranged
jap. dorang da tukaa drummer ke ?

Tak Mungkin Kerna Sayang by Alyah
tetiba aku rasa dia macam cantik lak rini heheh.

Cinta Adam dan Hawa by Misha Omar
duhh kaw pakai baju lain ley ta ? rimas aku tengok. keras semacam.

Masih Jelas by Hafiz
haha budak muka sucii :) aku ingat dia da ada rambut baru haha.

Situasi by Bukface
omg omg Sam sangattt ncem :DDD

Pakai Buang by Stacy
duh rambut kaw mengganggu persembahan lahh. lao ta da gempak da.

Pergi by Aizat
menjadi jugak konsep 1 Malaysia tuh ;)

Aku Scandal by Hujan
lol aku semakin gilaa melihat band ni ! kalauulah Noh jd boy aku. wahahaha.

Rindu Terhenti by Tomok
ta tengok sangat. kehkeh.

Aku Rindu Sayang Kamu by Black
wehh ane dia dapat suara superb gitu ?

Bengang by Akim
aku ta paham konsep pesembahan dia. baju dia td mesti beli kat I-socks ouh hehe.

Dan Sebenarnya by Yuna
oke oke sajaa ;))

Kau Aku by Aizat
no wonder lahh dia dapat persembahan terbaik. mang terbaikk pun !

Bencinta by Faizal Tahir
kuat semangat pakcik ni. sakit pun na nyanyi gak heheh.

oke oke aku tao.
kumen aku tada kene mengena ngan nyanyian diorg.
sal tu laa aku jd juri yg ta sempat dijemput.
hahahaha.
tahniah Aizat sbb berjaya menjadi Juara Lagu kali ni :)

dah dah na tdo.
esok class kul 8.
hwaaaa malass !

10januari2010

No comments: