Followers

keropok

ahad datang lagii.
tapi hari ni ta rasa bosan sangat.

sebab hampir setiap saat

aku habiskan dengan melukis pelan rumah menggunakan autocad.

yeah memang susah.

satu garisan tesalah ukuran, semua jadi salah.

memang kena sabar lah haha.


untuk mengelakkan tekanan jiwa,

aku pun ber autocad sambil makan keropok :)



kecomotan, keropok, kalkulator dan pelan

semalam aku on fb.

capik
still ta approve friend request aku.

then aku selongkar fb senior aku.

hah kaw, banyak kott gamba capik kat album dea.

suka nyaa saia :))


tadi kya call aku.

marah sebab ritu g pacific ta ajak dea.

sory sygg, lain hari kita hangout okie ?

sayangg kaw la babe ;))


dengarnya adik aku dyba masuk hostel esok.

to adli dan dyba, betenang okie ?

time cuti nanti dating lah lelame,

akk sanggup teman :)



selamat harijadi mak :)
semoga dipanjangkan umur.

jangan risau, mak tetap muda walaupun umur dah meningkat.

muda selamanya lahh haha.

akak sayangg mak ! ;D


24januari2010

No comments: