Followers

lenguh

heyya :)
hari ni sumpaa penat.
class ada satu sajaa hari ni.
tu pun kul 2 huahua.

after class Engineering Drawing,
aku and my ladies plan mao g Jusco.
sebab aku da kempunan sangat na makan burger.
so alang alang da dekat ni, g la Jusco cari McD. :)


'marilah membeli belah di Jusco !' .ngeng.

sampai jea Jusco, jalan jalan lah dulu.
bila da lapar, baru lepak McD heheh.
makan prosperity jea, pedas kott.
banyak na lada.
muka aku merah merah makan benda alah uw.


prosperity && twister sygg :)

dah kenyang, baliklahh hahaha.


rapid penang terbaek kahkah.

malamnya, ada meeting gpms kat blok hotel.
sumpa kitorg ta familiar ngan blok ni.
so tadi cari dewan kuliah sampai sesat sesat
ke dapur dak dak hotel management kahkah.
wat segan jeaaa ;p

nga meeting, tetibe senior aku call.
bagi dak skul banting, korang kenal kot dea ; bino.
dea ajak lepak makan.

tengok meeting cam bosan jea,
aku pun kua la dewan and lepak ngan dea haha.

kua naik motor g kedai mana ntah dekat ngan Jusco.
aku da la cuak sket bab bonceng orang ny.
dahh mulut aku taley stop membebel hahaha.
sampai jea sane, makan minum + sembang sembang.

aku tanya pasal capik kat dea, capik tuh member dea.
dea kap, capik tu nama sebenarnye zach.

dak sarawak and non muslim.

yang penting, dea lagi muda dari aku !

ouhh no hahahaha.

tape laa, wat cuci mata okeyy jugak kan ? ;))


dah penat lepak, bino ajak g karaoke lak.
hotak kaw, aku ta pena la nyanyi depan orang.
segan kott kahkah.
then dea hantar la aku balik kolej.
tenkiuu belanja air limau tadi wehh, hahaha.



dr pagi hingga ke malam ;)

penat doe.
lenguh kaki aku.
esok class kul 8 lak !
ayakkkk.

20januari2010

No comments: