Followers

makan

hai.
ahad datang lagi.

macam biasalah.
siang aku habiskan dengan doing report dan online.
then tidur sampai kul 5.
bangun tidur jea,
dengar perut meragam.
eh, aku lupa aku ta makan pape dari pagi.
hahahaha.

then turun g cafe dengan asma.
sambil tunggu kueytiaw aku di goreng,
kami bergelak ketawa menonton tv cerita cina yg sengal.
hampir pukul 7, kami berambus naik ke bilik.

td aku timbang berat di cafe.
guess what, 38.9 kg.
ini semakin membimbangkan.
aku rasa baru sekali aku melihat berat aku yg paling banyak - 42kg.
itu pun beberapa tahun yang lepas.

.bengang.
makcik cafe tuh goreng kueytiaw ta sedap !
rindu pula na makan charkueytiaw di arau ;(

tiada apa yang menarik.
kepala otak asik berfikir ;
apa dia sedang buat sekarang, dia sihat atau tidak, dah makan atau belum.
sial lah semua ni.

17januari2010

1 comment:

Anonymous said...

walaweyh ! kaka tyra sagt kurus. jeless ! xD!