Followers

rosak

haii lagi :)
petang yang bosan.
sepatutnya ada class statics petang ni.
tp di cancel kan sebab ada perubahan jadual.
hish, bila aku da siap lelawa time tu la tada class.

hey tao ta,
broadband aku en taley gune kat sini.
then aku suruh mak bawak balik damansara.
then, abah bawak g Celcom Centre.
tanya kenapa broadband tu tetiba problem.
rupanya, modem aku rosakk ;(
nasib baik orang Celcom bagi modem baru heheh.
dia kata line kat sini yang menyebabkan modem aku rosak.
kenapa tah, ta bape na paham.

dan disebabkan ketiadaan modem,
aku taley na edit gamba di Picnik.
sebab wireless kolej ny ta cukup kuat na load web tuh.
pasal tu lahh banyak entry aku yg ta begambar.
tapi hari ni, dah ada jalan penyelesaiannya.
PhotoScape, kaw lah penyelamat blog kuh ! ;DD
*thx to eyka sbb suggest benda ny kat akk :)*

nah tengok gamba ny.


classmates baru di penang :)
dorg ni satu group ngan aku.
haha still ada muka muka lama.
yg baru hanya anis, qila, adni, achik && na.
dorg sume dak civil from campus Jengka, Pahang.
yg lelaki sume secampus ngan aku dulu.
so tayah laa aku na kenalkan dorg kat sini.
kahkah ;D

esok ada presentation Engineering Drawing.
masakk lah aku na kena kaji pelan rumah niii.

heyy, aku macam da jumpa facebokk capik.
*memandai jea panggil dia capik hahaha*
nanti aku cerita bila dia da approve.
kalau aku ta salah orang lah haha.

okie, maghrib sudaa.
byep :)

19januari2010

1 comment:

ASAM ~pasan~ :P said...

comei gak aku ni kadang2.kan..kan..kadang2 je r.. hahahaha! :D