Followers

touched

hai :)
hari ni agak bosan macam hari hari yang lain.
kat sini tada mushroom laa na lepak cm kat Arau uw.
na cuci mata pun tatao da katne ouh ;p

oke, act aku ada class dr kul 8 sampai 11 rini.
tp semua dicancelkan.
masalahnya, kitorg da kat kelas baru tao class cancel.
berasap ? tersangatlah sampai bebunyik alat pengesan kebakaran uw.
hahaha itu tipu ;)

wea dak Arau,
ley imagine ta kitorg kat sini kene amek lek subjek geology ?
cam bangang en ? ta suke sungguh aku.
then site visit kitorg kena plan sendiri.
wat proposal && cari sponsor sendiri.
mang terbaek hahaha.
plan na g Langkawi sajaa.
tetiba lecturer kami yg cun itu
mao kitorg wat trip ke Taman Negara Mulu, Sarawak.
yeah ta pena terfikir kot na wat site visit sampai ke Sarawak.
melayang lagi lahh duet aku sobsob.

sesuatu terjadi malam semalam
yg membuatkan aku kecil hati n touching sesangat
ngan dua orang manusia ni.
aku tatao pe salah aku.
aneh jugaa.

waaa achik sal aa kaw jauh sangat.
datang aa penang.
aku na mengadu lelebey ny. kehkeh.

biarlah.
aku sanggup bekorban.
janji korg bahagia.
terima kasih untuk semua ini.
:)

8januari2010

1 comment:

dylli said...

s'wak wehh ?
bes ouhh . ;)