Followers

apam

haihai :)
i'm back heh.

hari ni aku da jatuh cinta kat something.
amenda ?
seketul kuih tempatan hahah.

cerita nya bermula begini.
pagi tadi ada class programming kul 8.

yeah mengaku, aku malas na bangun.
tapi bangun lah jugak, saia kan budak BAIK.
kahkahkah best kan statement itu ? ;)

then g la makmal komputer dengan rajinnya.
dah masuk on pc semua,
tetiba ada lecturer lain datang gtao class kitorg dicancelkan
.
huh ? baguslah.

aku lapar ni ;DD

pastu plan na g breakfast ngan my ladies.
memule en plan na g kopitiam kat luar campus.
pastu asma lak kempunan na makan mcd pepagi buta ni.
tapi last last g breakfast kat foodcourt belakang kolej jea hahaha.

macam biasa la pepagi ni,
bernasik lemak lah aku menambah lemak di pipi ;p

da kenyang, makan kuih lak yg asma beli.
skali aku makan kuih ni,
WOAHHH !

sedap kottt !
kuih apa ? jeng jeng jeng~


rainbow apam yang colourful, sedap lagi lembut :)
*makcik, jual semua kat saia boleyy ?*


muka bangga.
korang ada ke apam ni ? tada kan ?
hahaha ;DD

dah kenyang kenyang,
mengarut jap depan cermin menayang perut haha.


perut aku kah itu ?

petang lak pas class statics,
keluar ngan fara carik tiket balik cuti raya cina.
ouhh sh*t lah, trip g shah alam dah habis !
adoii tepaksa turun pudu ;(
ta suka ouh, t aku kena naik bas sendiri balik damansara.
penat kott hmm ;(
tapelah janji dapat balik huhu.

heyy apam.
kita couple jum ?

akan aku beli kaw hari hari :)

hahahahaha ;DD


4februari2010

No comments: