Followers

C902

hai semuaa :D
sangat gembira hari ni.
sebab dapat menunaikan satu lagi
wishlist 2010 saia :))

hari ni keluar dengan adek adek ku tesayang
dan csen terbaekk aku ; Naim.
sampai jea kL, terus menuju ke Lowyat.
yea banyak kedai ta bukak rini
sebab still cuti raya cina.

naim pun terus bawak aku ke kedai yg boleh dipercayai
untuk menunaikan impian aku ni haha.

impian yang mana satu ?
ini ;



c902 saia ;DD

sangat gembiraa la weyy !

akhirnyaaa ;DD


photo pertama :)

okeh, lepas jea merasa handphone baru,
melepak kejap kat Times Square.
boleyy pulak tejumpa csen aku ; Lin kat situ.
maka kami pun merayap disana sampai kul 3.

then kitorg begerak ke Pasar Seni pula.
buat apa ??
sesaje cari hadiah untuk emak tercinta aku :)

birthday dea ritu kitorg adik beradik ta bagi hadiah lagi.
so kitorg cari la sepasang baju untuk mak
dan sepasang baju untuk abah.
nanti lao dorg kai baju tu,
aku letak gamba nye kat blog ni okie ?
;)

wah penat penat.
tapi best ! hahahaha.



3 beradik :)


si gilaa ; naim dan tyra :)


macam biasa ; tyra si pendek ; hahaha ;D

waiting for me okie Cosmo World ! ;D

ta lupa mao wish ;
Happy Chinese New Year

untuk my lady ; Mira Chew :)
dan semua rakyat Malaysia yang menyambutnya.

till then :)

15februari2010

No comments: