Followers

fever

hai semua :)
ta berapa sihat sekarang
tapi itu ta menghalang aku untuk mengarut disini :)

siang tadi, hangout for the last time sempena cuti kali ni.

actually, seperti yang aku asek heboh heboh kat sini,
aku plan mao main di Cosmo World, Times Square.
tapi dengan tetibanya kondisi duit menghalang segalanya.
terpaksa lah aku tunggu masa yang lain

bagi menunaikan wish aku yang satu ni ;(
ta mengapa, mungkin ada hikmahnya :)


ouhh Cosmo World ;((

then aku ingat tana la keluar memana hari ni.
lagipun, esok suda mao balik Penang.
tetapi, sangat kesian kat adik aku dyba and boy dea adli.
dua dua kesedihan sebab ta dapat berjumpa esok.
dyba mang taley keluar memana tanpa aku.
dek, nasib baik akk korg yang cumil ni ada hati perut ;)
aku pun rela laa teman dorang dating haha.



gembira jea adek aku en ? haha :)

kami keluar bereenam sebenarnya.
tapi dad dan iera awal awal blah g dating haha.
so tinggal kami berempat ;


tyra dyba adli dan alep.

memula tengok wayang.
cerita cina, Little Big Soldier.
doii cerita sal perang perang ni dah la ta layan.
plan na tengok Percy Jackson blabla
tapi tiket lak habis adoyyy.
tapi cerita nya ley tahan jugak laa.
bagi 2.5 bintang :)

then g makan kat foodcourt pulak.
dah kenyang, g snap snap gamba la haha.
then balik rumah.
haih pe la malang nasib.
hujan tersaaaangat lah lebat.
dah la kitorg kena jalan agak jauh pas turun bas.
confirm basah la kan.

dan kesannya,
aku ta sihat sekarang.
selsema + sakit tekak.
mampuss, esok dah na balik.
lusa lak na g Langkawi.
haishhh ;(

tengah sakit sakit ni,
still sakit hati sebab ta dapat jumpa faiz rini.
nasib baik adik angkat aku, alep sudi teman aku tadi.
hahaha.

demam ;(

17februari2010

No comments: