Followers

Langkawi ; Hari Kedua (Part 1)

hari kedua dimulakan dengan sarapan :)
hahahaha makan jea tao en hehe.

.Kilim Geoforest Park.



destinasi pertama kitorg hari ni.
yang ni baru betul betul dah start site visit nya.
disana, kitorg naik bot untuk ke tempat tempat yang dipackageka
n.


posing sebelum ber bot ;)

memula, singgah di Gua Kelawar.

yeap, kelawar sangat banyak
tapi semuanya tengah tidur hahaha.





kami dikelinlingi kelawar :)

then kitorg ke Fish Park.
kat situ ada banyak sangat kolam ikan
dan yang penting, ikan nya semuaa nya BESAR besar belaka :)
kalau goreng kenyang seminggu babe, ta tipu punyaa ;))






bagi makan ikan pari :)

then kitorg melepak di tengah lautan,
melihat lambang kebanggaan Langkawi ; burung helang.
tada tempat lain na tengok helang selain di sini.
yeap baaaanyak sangat dan besaaar sangat ;)


helang helangan :)

then kitorg dibawa ke sebuah gua lagi ; Gua Buaya.

opps disini tiada buaya, tapi gerbang gua tu yang macam buaya.


cari la bentuk buaya kat pintu gua tu sampai dapat oke ? ;)


didalam gua :)

last sekali, kami dibawa berjalan jalan
di sekitar laut Andaman.
jangan jeles, kitorg nampak dolphin kat laut nii ;)
tapi tiada gambar lah.

hahahaha.
na tengok datang lah Langkawi sendiri ;)




boatmates :)

next post !

No comments: