Followers

Langkawi ; Intro

hai semua.
mahu bercerita mengenai Langkawi sajaa rini :)

oke pada mulanya,
aku bercuti selama seminggu sempena raya cina ritu.

dan aku balik ke campus semula pada hari khamis
sebab pada hari jumaat nya,

aku dan classmates yg lain begerak ke Langkawi.

tujuan trip kali ni sebenarnya adalah ;
melangsaikan markah site visit sebanyak 5% bagi subjek Geology
dan kami ditugaskan mencari maklumat batu batuan
seperti yang kami belajar selama ni dalam subjek Geology.

okie ada paham ? bagus ;)

aku takan sumbat semua cerita 3 hari dalam 1 post.
tapi aku akan cerita setiap tempat yg kitorg g dalam satu post.

kiranya 1 tempat 1 post lah haha.
risaw lak korg ta paham asal aku post entry banyak sangat hehe.

okie site visit ni berlangsung
selama 3 hari 2 malam.

pada Jumaat (19 Februari 2010) hingga Ahad (21 Februari 2010).

dan disertai seramai 24 orang ;

boys : megat abe fakhri syuk ayad mat kamarul atok syakir naim
ladies : tyra asma fara fatyn ain syafiqa tikah adnie achik qila anis na

lecturers : sir fendy dan sir shauqi


boys :)


ladies :)


En Shauqi && En Fendy :)



Abe && Megat ; mereka Planner :)


Ayad && Syuk ; mereka Photographer :)


okie sygs
baca my next post !
;)

1 comment:

hazz said...

rindu boyss itu semua :P