Followers

normal

hai semuaa.
dah lama aku ta blogging kan ?
lao ta, hari hari ada post baru haha.
bukan suda malas,
tapi tada bahan baru na di post kan kat sini.
kesian blog aku yg cumil ni da kekurangan visitor :(

well, hari berjalan seperti biasa.
aku hidup dengan begitu normal skali di sini.
penuh dengan class, lecturer, classmate, roomate, dan laptop.
ta lupa juga dengan nasi :)

apa aku mengarut ni ?
kan aku da cakap aku tada pe na post.
haihh degil korang ni hahaha ;D

kejap jea rasanya.
minggu depan dah balik rumah.
hey, aku pun na sambut raya cina lahh haha.
tapi kan, tiket still ta beli lagi.
bengong kan ? ;p


oh ya, satu drawing projek autocad dah hampir siap.
adoii siut laa. ade bape helai lagi na kena lukis nii.
;((

rasanya aku da jumpa someone.
tapi masalahnya, die tana layan aku.
ha ha ha.

kesian kaw tyra.
ada aku kesa ke ?
hahahaha :)

byep.

3februari2010

No comments: