Followers

Puduraya

hai.
hari yang saangat gembira
dan saaaaaangat letih !

hari ni aku balik Damansara :))))

trip bas kul 9 pagi, naik kat Butterwoth.
kali ni balik dengan fara *gila aku ouh haha*
nasib baik kami ta terlepas bas
sebab gerak dari kolej agak lambat heheh.


saia bersama fara :)

dalam bas agak best.
sebab macam ramaii orang handsome :)
mengarut.
aku tade masa na mencuci mata
sebab sibuk melayan pening dan keloyaan sepanjang perjalanan ;(


makan kacang :)

sampai sajaa di Pudu kul 2.30 macam tu.
adoii inilaa yang aku malas kalau turun KL nii.
kena balik sendiri naik public ;(

penat ouhhh.

dah la jalan gempakk punya sesak.
ditambah pulak dengan kepanasan melampau.
haishh, muka aku dah bengis habis da ni heh.
dan ditambah lagi kena jalan jauh cari LRT kat Pasar Seni.
adoiii jauh jauh jauh.

agak lega sikit bila da sampai KL Sentral.
lepak kejap kat foodcourt sambil on9 :)


ontheline :)

dah kul 4, aku gerak lah balik Damansara
naik bas Rapid U82 *perlu ke bagitao ?*
yeah jalan sesak.
nasib baik tade la jauh sangat.
dan saangat nasib baik sebab family aku tunggu kat bus stop.
haha ta payah jalan kaki balik rumah :)

penat wea.
tapi sangat seronok berada di rumah.

ouhh katil tilam bantal kuh.
anda semua sihat ?
meh aku lanyak korang hahahaha.
;DD

13februari2010

No comments: