Followers

sleep award !

hahaha post yang ni sumpa mengarut.
busan doe ;pp

kali ni sajaa mao mengenakan classmates aku.
hahaha korang jangan mara oke lao baca post ni ;)
ianya sekadar suka suka,
tiada niat untuk mengaibkan sesiapa.

hahahaha.

semasa ontheway balik dari Pantai Pasir Basah,
semua kepenatan dan tertidur di dalam bot.
aku yang taley tidur ni, snap aksi dorg.
hahahaha ;DD

dan disebabkan macam terlalu banyak aksi,

aku rasa mao share ngan readers semua
dan aku siap bagi award lagi untuk aksi diorang uw aw !
hahaha enjoyy readers ;))

award "Berkasih Sayang Amalan Mulia :*"


award "Tamao Kawan ! ;("


award "Kecomelan Terserlah :)"


award "Jiwa Kacau ;0"


award "Segan Segan Unta ;p"


award "Aksi Terhebattt ! ;DD"


hahahaha adoii kengkawan aku.
korang memang the best in the universe lol !
;)))

No comments: