Followers

blackout

heyya semua :)

wea wea, tahu tak,
pagi tadi satu uitm penang ni blackout.
lif semua terhenti,
kipas gabak kat tengah tengah Laman Perdana pun ta berfungsi.
mesin atm lagi lahh, dah la time tu kawan aku nga cucuk duit,
kad dah keluar dah, nga tunggu duit pulak keluar,
sekali blackout, mesin atm pun mati.
kitorg da terkebil-kebil kat situ.
nak tanak, kitorg tunggu sampai ada elektrik balik.

almost sejam blackout,
akhirnya dah ada elektrik balik.
member aku g la check duit dea.
siut nye atm, baki dea tolak tapi duet ta bagi.
haihh sabar je la ea ain :(

bila balik kolej lak,
lif pulak rosakk !
wohoii tingkat 5 kott bilik aku !
mang kurus kaki pagi ni heh heh.

ea, hari selasa hari tu,
lepas jea habis class kul 12,
aku merayap ke Jusco dengan fara, fatyn and tikah.
and guess what, aku shopping teruk teruk punyaa.
hahaha sangat puas hati
sebab dapat menunaikan nafsu shopping yang dah ta terbendung ni :)
*lepas ni mang kena control makan lah :( *

okay tatao mao update apa lagi dah.
hari hari disini dihabiskan dengan ;
class, makan, tidur siang, movie, dan assignment tersayang :)

till then ;)

No comments: