Followers

enjin

hai semua :)
sabtu yang memenatkan.
pagi tadi ada praktikal motor di JPJ.
yeah aku naik motor untuk pertama kalinya disini.

memula aku diasingkan dari calon lain
dengan seorang mamat ni haha.
tapi aku naik motor biasa
dan dea naik motor besar uw.
aku diajar la macam mana na naik motor tu.
maklum la, selama ni aku naik scoot jea.
so na tukar gear bagai ta la aku reti hahaha.

then main main la kat tapak lapang uw,
pusing sana sini macam gilaa, haih.
dah la panas terik, mang rimas la.
kulit muka pun da rasa macam terbakar dah haha.

tapi kan, menyesal ouh
sebab ta tanya nama mamat yg practice skali ngan aku uw.
haih tatao na tanya macam mana.
bila tengok dea jea aku jadi malu sendiri haha.
terimakasih sebab tolong saia start enjin motor tadi :)
*kaki da pendek so na start enjin pun susah haha*

sampai kolej kul 12.30.
sakit gila kepala.
maybe terdedah kat panas lama sangat kut.

wahh macam bosan weekend ni.
fara mira tikah g arau jumpa ex-campusmates kat sana.
waaa best nyaa :(

minggu depan dapat L
;)

20march2010

No comments: