Followers

explore dan kek

hai semua :)
mao update pasal semalam.
tapi na buat pengakuan disini.
aku da macam malas na update blog.
tapi memandangkan blog ni je la tempat aku mengadu,
aku pun update lahh hehe.

semalam hari kedua modul untuk student degree.
semalam half day je, dan bukan dengar ceramah.
tapi kami ada explorace :)
ops, buang lah race tu, jadi explore sajaa
sebab kami ta berlumba pun hahaha.


ada 6 group semuanya, satu group 7 orang.


group aku ; tyra fara fatyn hannan teha qilah ain

aktiviti nye cam biasa laa,
g checkpoint then kene wat benda entah pape haha.
tapi best lah jugak lagi lagi dapat makan free :))

oke cerita pasal hari ni pulak.
tadi lepas class calculus di blok hotel,
kitorg meyinggah ke cafe hotel dekat lobby.
watpe ? beli kek ouhh haha.
sedap lah jugak.
tapi aku na mango delight Secret Recipe jugak ;(

esok ada taklimat amek lesen.
terpaksa skip class *ceewah terpaksa kononn*
hahahaha.
sudah sudah, bye :)

8march2010

No comments: