Followers

hotel

hai.
na cerita pasal semalam,
baru na post hari ni haha.
ngeng.

wea wireless kolej da ley guna kott !
weehaaa ;DD

*ta blaja aa aku pasni hehe*
petang semalam lepas class,
aku ngan atikah ke agensi memandu.

percaya atau tidak,
sabtu ni aku start kursus amek lesen motor.

dah dah jangan na pertikai kaki aku pendek ke apa.
baca sajaa sudah hahaha.
ouh lesen kereta, ta mampu lagi ;((

malamnya, ada aktiviti kolej.
tapi kitorang dak degree dah taya kumpul stiker aktiviti da
h.
so kitorg mengelat laa tamao pergi ;)
kebetulan pulak, ada kawan fatin *kawan ke ? haha*
mao belanja kitorg makan kat hotel.

woahh hotel babe !
hotel uitm je pun hahahaha.
jalan kaki dari kolej ta sampai pun 5 minit kahkah.

dah la kitorg ni ta pernah makan formal kat hotel.

sampai na pakai baju apa pun aku tatao haha.
last last pinjam baju asma.
tenkiuu roomate :)


baju pinjam ;p

sesampai jea hotel,
melilau mata mencari wajah yang sedap mata memandang.
*gatal ;)*
tapi kan sumpa wea kenyang na mampus malam ni.
nasib ta meletup perut cumil aku ni haha.


kebatakan terserlah di hotel ;D

then balik kolej terkejut jap.
sebab banyakk gilaa barang dalam bilik kitorg.
rupanya ada roomate baru haha.
welcome lela && ida :)

doii dah la.
esok aku ada test drawing.
malas malas.
na ym jap la hahaha.
byep :)

2mac2010

No comments: