Followers

komputer dan teori

hai semua :)
sabtu yang sangat memenatkan.
ta terasa sabtu pun hari ni ouh.

haha semalam kan balik dari Jusco agak lambat.
dah la penat mengantuk semua,
aku study buku undang undang ni tersengguk sengguk.
sumpa nerd.

then pagi tadi TERpaksa bangun awal,
test komputer kul 9 kat JPJ.
okay aku admit aku agak berdebar before masuk test.
macam gilaa, lagi lagi malam semalam faiz melemahkan semangat aku.
*heh, aku salahkan kaw kalau aku fail*
tapi siapa sangka, aku dapat
45/50 !!!
pandai kan ? huahuahua ;DD

dah lulus, senang la hati kuu haha.
then g agensi wat pembayaran penuh.
dan bagi nama untuk kelas teori motor petang nanti.

then balik kolej je aku santak tidur sampai kul 2.
naim call berkali kali tapi aku ta sedar.
sorry cousin ;p

kul 2.30 tunggu abang van datang amek kat bustop uitm.
tempat class teori sama dengan tempat kursus ritu.
wahaha tada tempat lain kahh ?
start kul 4, kul 5 penceramah bawak kitorg
g tengok dak dak wat practice motor.
tercuak lak aku tengok diorang asek kena marah.
siap ada yang jatuh ag bila part brek emergency uw.
wahhh ta sanggup aku na jatuh motor untuk kali kedua ;(

habis class teori kul 7.
na kul 8 baru sampai kolej.
sumpah wea, aku letih gilaa.
kepala dah berpinar kepeningan.
terbaik.

13march2010

No comments: