Followers

makian

okay.
aku sangat tension sekarang.
jadi, aku na mencarut kat blog ni.
*lebih baik dari memaki orang rite ? ;)*

aku nga menderita menahan period pain.
then petang tadi dapat lagi satu projek.
semalam dah dapat satu.
yg sedia ada ta siap lagi.
dan kesimpulannya, aku ada 3 proje
k
yg na disiapkan sebelum minggu ke 14 lecture.
sekarang da minggu ke 9.
adoyy sial sial sial laaaaa !

then aku ada gtao kan minggu ni aku start amek lesen.
seperti yg dirancang,
sabtu ni aku start g ceramah apekebenda entah.
then tetiba, classmates kekecoh.
cakap ada module untuk dak degree sabtu ahad
ni.
what the fuck ?!
hadoyy hangin betul la sekarang nihhhh.

mang menduga kesabaran aku aa yg nga period nih.
mendapat kaw makian kat blog ni.
*maafkan saia blog sygg :(*

ohh ya terlupa pulak.
mao wish happy birthday to my tyqa :)
sorry syg terlambat sehari lak na post kat sini hee.


sweet 20 dear !


4march2010

2 comments:

Asyraf Abdul Rahim said...

memang menduga kesabaran betul. takpe3. try settlekan satu2. :)

oh try r tunda ceramah lesen tu. boleh x? :)

tyratyra said...

acap ; boleh boleh. tenkiuu acap :)
i'll try my best haha.