Followers

mee rebus

hai semua.
ketika ini aku dah berada di rumah di Damansara.
yeap aku ponteng class dua hari ; khamis dan jumaat.
bukan saja saja okay, ada hal sedikit.

semalam petang lepas class autocad,
aku blah pergi Butterwoth,
then naik bas ke kampung aku di Teluk Intan.
aku sampai serentak dengan family aku yg dari rumah.
then terus ke rumah makcik aku di situ.

dan tadi, mengsettlekan hal hal yang sepatutnya.
kemudian merayap di pekan Teluk Intan.
wahaha aku dapat
3 shawl baru, :DD
tengs abah sebab belanja akk hehehe.
then ambil csen kecil aku dari sekolah,
terus ke kedai mee rebus.
serious cakap wea, mee rebus kat sini mang superb !
ta sah ta makan bila ada kat sini hehehe.

tengah hari nya, kami menyambut birthday makcik ku.

selamat hari jadi mak andak :)
walaupun sudah 4+ anda tetap nampak muda.
ta tipuu punyaa haha ;)

petangnya terus bergerak pulang ke Damansara.
wahh seronok bila berada di rumah :)

25march2010

2 comments:

.hadiysyakir. said...

mee rebus mastan ghani teluk intan kn?sdap kot.. aku pon slalu klo blik kg sggh mkn situ gak.sedap!!!

tyratyra said...

hadiy ; ha'ahh. haha tao tape ouh. rugi gilaa kalau ta makan kat situ. alamak, da teringat da nii. sedap nyaa ! ;D