Followers

modul

hai.
hari ni sepanjang siang
dihabiskan dalam dewan kuliah.
inilah part yang paling aku ta berkenan dengan uitm.
setiap sem ada jea modul yang wajib kitorg g.
memang sabar lahh.


senyum penuh bosan

sumpa, mang mengantuk sepanjang hari ni.
waaa actually aku bengang doe sekarang.
kenapa ?
haishh.

hari ni ada Hot FM Big Jam kat Penang aw.

seriously mao sangat pergi
sebab Hujan perform kat big jam uw.
tapi ada modul tutt ni pulak.
hadoyy lain kali pilih aa time best sket na wat modul ni.
sebab modul ni jea macam macam aku taley wat ouh.
haishh.

then lagi satu, aku dapat tao
The Times wat show kat UTM Skudai tadi.
aku serta merta msg aizee sebab dea study kat sana.
aizee cakap dea tengok The Times wat show.
warghh jeles jeless !
oke tyra,

bertenang :)

malamnya, ikut my ladies g sunway kejap.
lagipun, ex classmates kitorg yang kat campus Arau
ada kat sini sebab ada site visit.
lepas jea makan, kitorg terus bejumpa.
tapi sedeyy sebab kitorg jumpa 2 orang jea.

yang lain ramai ta ikut :(

wea dak dak group E and F,
kitorg kat sini rindu korg semua gilak gilak tao.
kenapa ramai ta join site visit ni ?
dah la ni last chance kita dapat jumpa.
lepas ni kitorang tuka g Shah Alam lak.
then da ta dapat na jumpa lagii.
hmm ;(


pape pun, kitorang happy sangat dapat jumpa teha && frieza tadi :))

wea banyak gilaa charlie kat bilik aku malam ni.
aduhaiiii camne na tidur nii.

walaupun kita da ta contact,
i still risawkan youu

bila tao u ada problem sekarang.

haihh, apa la aku nii.
6march2010

No comments: