Followers

tagged by nad :)

hadoyy tag lagii :)
taley bla, aku diwajibkan untuk jawab soalan tag ni oleh nad.
dek, kenapa mesti akk ??
sobsobsob.

Bekas kekasih saya adalah:
dea, dea, dea dan anda :)

Saya sedang mendengar:
bunyik kipas siling dalam bilik hahah.

Mungkin saya patut:
lunch sekarang sebab makanan da beli da tapi ta makan lagi hee.

Saya suka:
Hujan, The Times, Estrella, The Sims 2, makan dan tidur :)

Sahabat-sahabat baik saya:
dyba, aizee, kya, naim, faiz, asma, fara, mira, ain, fatyn, fath, alep, adli, blabla
*banyak la pulak ;pp*

Saya tak faham:
kenapa aku kuat makan.

Saya kehilangan:
arwah adik aku, azmi :(

Ramai yang berkata:
aku pendek. yeah ianya fakta.

Makna nama saya:
yang utama hehe :)

Cinta itu adalah:
sesuatu yang complicated dan ada kalanya menyusahkan.

Di suatu tempat, seseorang sedang:
membaca msg aku tapi tamao reply. siapa ? heh.

Saya akan cuba:
untuk kurangkan makan dan tidur ;)

Ayat SELAMANYA membawa maksud:
selama yang boley haha.

Telefon bimbit saya:
C902 dan Nokia 7610

Bila saya terjaga dari tidur:
tengok jam dan tidur semula.

Saya paling meluat apabila:
melihat mereka yang culture shock. aneh.

Pesta/Parti adalah:
bersuka ria sampai pengsan ;)

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
hamster aku yang dah pun mati. rindu dea sangat :((

Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah:
15 tahun, miss that moment :)

Hari ini:
blaja statics macam gila sampai bergaduh dalam kelas haha.

Malam ini saya akan:
study buku memandu sebab esok ada test komputer di JPJ.

Esok pula saya akan:
ambil test komputer.

Saya betul-betul ingin:
kahwin. huh ? mengarut ;)

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
best gilaa guna face scrub nabila, habis licin muka aku diwatnye hahaha.

Pusat membeli-belah atau arked permainan:
mesti lah shopping mall !

Makanan Barat atau Jepun:
barat ; chicken chop. favourite ;)

Bilik yang terang atau gelap:
terang. rimas bila berada dalam gelap.

Makanan segera adalah:
Maggi Tomyam kesayangan :))

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?:
"ha makan la" kepada asma.

Siapa yang anda mahu tag? :
paos
faiqah
jue
ieda

ehh followers aku da lebey 50 lah.
tertunai lagi 1 wishlist tahun ni.

tenkiuu para blogger semua !

;DD

12march2010

No comments: