Followers

tests

hai.
test agak berderet dua minggu ni.
so kepala agak ta betul.
test nga berlambak pun aku still ley merayap.
hahaha.

Statics, susah kut test nya.
aku da ta ingat da hahahaha.

Civil Appreciation, lenguh tangan menulis.
soalan semua kene describe. heh.

Calculus, oke kott ?
entah la aku da lupa lak haha.

Programming, emm boleh laa jawab.
alhamdulillah :)

Eng. Drawing, siutt ta sempat siap.
soalan superb sangat, heh.

huwaa lega sikit semua test dah lepas.
tapi tu lah projek lak banyak.

pasal taklimat lesen tu,
aku postponed g hari selasa depan.
ponteng kelas heh heh ;)

oh yaa acap, tengs for ur comment.
really appreciate it :)
lega sikit pas baca comment u.
hahaha.

kya, sorry k sayang ?
ta dapat na hang ngan kaw esok.
module nye pasal lah ni wuwu ;((

aku nga fikir apa na buat
supaya ta boring di dewan kuliah esok.
sepanjang hari kena dengar ceramah kutt haiyoo.

waaa na balik damansara !

5march2010

No comments: