Followers

rekod

hai semua.
well semalam aku mencipta rekod baru.
yeah belum pernah aku lakukan sebelum ini.
kawan kawan aku pun turut berbangga
dengan penciptaan rekod baru kali ni.
mahu tahu apa dea ?

stay up sehingga pukul 5 pagi
untuk menyiapkan projek programming.

dasyat kan ?
aku ta pernah tidur sebegini lewat.
selalunya paling lambat pun pukul 1 laa.
kadang kadang pukul 2 ;pp
tapi sumpah la wea, tidur lambat bukan lah sesuatu yang menyeronokkan.

paginya, bangun pukul 8.20 pagi
sebab ada class calculus pukul 9.
sampai jea class ingat kan aku lah yg paling lambat.
rupaanya ramai lagi yang ta datang.
bayangkan,
betapa hebatnya penangan project program
ming.
ia mengumbang-ambingkan hidup kami sekelas.

pukul 10, pergi class programming
dan submit projek yg 20% dari 60% carrymark.
mampus lah, janji dah hantar !


muka lega + mengantuk + lapar + kaki menggigil

aku mahu qada' tidur ni.
marilah join.
:)

No comments: